Wednesday, May 04, 2011

Hello Lelaki





Assalammualaikum Bloggers *jawab, tak jawab dosa

Harini hari yang sangat bosan. Arghhh. Bila cuti lelama, macam ni lah rasanya. Bosan tahap nak mampus. Macam biasa, hari-hari online muka buku. Even dah bosan, tetap jugak online. Hehe.

Bytheway, ada terjumpa satu picture ni. Serius cool. Haha. Khas untuk jejaka jejaka bloggers. Korang silap kalau korang rasa yang korang ni adalah lelaki yang sangat tulen dan sungguh macho. Sila ready untuk scroll down ~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hey, please look at your fingers dude.

So, which one you? Macho man? Or, errrrrr GAY? HAHAHAHHAHAHA.





16 comments:

  1. Yes aku macho man..hehehe..
    sudilah jenguk entry blog saya..:)

    ReplyDelete
  2. @Jayhtahniah, haha. okey, i will :) insyallah :D

    ReplyDelete
  3. hehehe. nak kena cek jari bf i niee

    ReplyDelete
  4. @nurulnazihahhaha, sila sila. i pun tak sempat cek lagi ni. hahah

    ReplyDelete
  5. aiyaakkk..cmne nk tahu ni?? kalo pompuan tade ke? ngee~

    ReplyDelete
  6. perempuan skrang tulen :P sbb tu takde, hahahaha

    ReplyDelete
  7. aku macho rupenye... xsanke aku, wakakaka

    ReplyDelete
  8. @k e y r ihaha, bagus kalau anda macho, kehkeh

    ReplyDelete
  9. bhahahaha..gmbr ni mmg xboleh bla..tbe2 semua laki tgok tangan... >.<

    ReplyDelete
  10. @Nurul Afifahsmbng2, utk memastikan sama ada beliau macho atau gay, hahaha

    ReplyDelete
  11. hahahaha ! serius ker ? aduyai .. neh best neh, mau tgok jari mereka..

    ReplyDelete
  12. @Corat-corethaha, apa lagi, cepat2 la cek, haha

    ReplyDelete
  13. wahh hampir menjadi gay sib bek dah betulkan balik..haha

    ReplyDelete
  14. ni semua khurafat. haahhhaa

    oi aku dapat macho man kot! weewiit, cepat aah ngorat

    ReplyDelete