Assalamualikum :)
Selamat petang blogger . Today class as usual . But one class only . Best gilaaaa , sunday is the best day . Btw , i know tempat laen sunday is holiday ;p but i kat Kelantanese , hehe . Ohh yaa , kembali ke topic sebenar .
Pernah tak korang rasa macam annoying gila dengan sesetengah perangai lelaki yang jenis asal nampak girl wearing shawl je akan
"ehh ehh , yuna yuna " ? Ada kadang-kadang tu rase nak bagi penampar free kat mahkluk Allah yang cakap macam tu tak ?
Dem . Aku bukan yuna lah dude . Please take note . Jangan sebab aku pakai shawl belit sana , selit sini bagai
nak rak kau describe aku sebagai yuna . I admit memang yuna yang memfamouskan trend wear shawl neyh :) And she totally my idol and she pretty awesome wearing shawl , love it !
Tapi tapi tapi kan , wearing shawl neyh kan dah jadi trend bagi muslimah sekarang kan . So , its normal la . Tolonglah jangan call me yuna lagi . Annoying sgt tau ! Lagi-lagi kalau setiap hari kena melalui benda yang sama -____-
Okey dah , BYE :)