Monday, September 12, 2011

Macam roda




Assalamualaikum bloggers



Hidup ni macam roda
Kadang kadang, kat atas
Kadang kadang, kat bawah
Ayat tu selalu sangat kita dengar

Roda sentiasa berpusing
Hidup aku pun sentiasa berpusing
Sampai aku rasa pening
Sampai aku rasa putus asa

Aku perlukan seseorang
bagi semangat
bagi kekuatan

Kalau boleh, aku nak sentiasa ada kat atas
Taknak berada di bawah yang selalu kena tindas


9 comments:

  1. Yup hidup ni ibarat roda,kadang diatas kadang di bawah..Jangan pernah menindas yang di bawah sebab masa dan ketika buat kita pasti akan tiba :)

    ReplyDelete
  2. Kitaa kena berusaha la untuk terus maintain diatas..tapi da lumrah hidup manusia pasti akan berada dibawah..cume berdoala seandainya kita dibawah jgnla terlalu lama :)

    ReplyDelete
  3. kuatkan semangat! Allah sentiasa di sisi kita =)

    ReplyDelete
  4. jangan bersedeh yunk :D Allah sentiasa bersama kite :)
    berdoa tau..btw, nuru boleh pnjam bahu if u need me :)

    ReplyDelete
  5. @Myatengah berusaha kuatkan semangat :)

    ReplyDelete
  6. idop kita memang seperti roda..setiap kegembiraan ,mesti diselit dengan kesedihan..tuhan kan maha adil :D


    http://khayalan27.blogspot.com/

    ReplyDelete