Monday, November 15, 2010

Ngedate dongg !





Holla , selamat malam :)



Selamat hari sabtuu , heh . Hari neyh i hang out bersama si dia . Rinduuu rinduu rinduuu :) lamaa takk meet kan bie ? Cait ! Baru 2 weeks -__________- tak sempat nak ngedate lama lama pun , sob sob T____________T maaf ya sayangg . Kita sempat jalan jalan sekejap and makan KFC je kan ? huhu . Nanti raya kita jumpa okey ! Kita kutip duit raya kat rumah kawan u tau ? HAHAHA :P Ohh yaaa , handphone kesayangan sayaaaa dah sihattt ! Baru amek dari kedai semalam , yeayyy ! *tetiba je kan ? haha . Jom cuci mata dengan gambar ngedate tadi !

Sebelum pergi snap picture dulu tauu , wajib ! HAHA .
Mama yang hanta saya ke TS :)
awww , u dah shave your beard *i yang pakse , HAHAHA

Jumpa Kak Ina dulu sebelum ngedate ! Thanks Kak Ina :)
Love youuu bie :)
you muka macam tak sehat jeee T_________T
I punya sukelah nak rotate ! :P
okeyy , last picture(s) dah !
dah habes dah , tu je kot :P BYE !





6 comments:

  1. buruuuuuuuukkk!!:P

    soh ma hantaq p ts..padahai dok buat date..aku gtau ma..hahaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. love you style your hijab lah babe :)
    comel

    ReplyDelete
  3. atip : hahaha , nko la makhluk yang anon neyh , kuangjaxxx , mama tau la aku nak date , HAHAHAHAHAH

    wanie : thanks babe :)

    ReplyDelete
  4. sapa atip tu??mesti cun kan..hahahhaaaaaa...nyakiiitt..aku msg fb hg..jgn lambat reply pulak..tegedik sana sini cepat..bls msg kakak lambat..hahahaaaaa :P

    li,shawl tu aku xdan nk p cari la hat cantik2..ada satu pattern tu dia lubang2..stylo jugak la..tapi kena pakai selapis shawl lg kat dlm..tgk la bila aku rajin aku jalan2 cari..tak rajin 2 tahun lagi baru aku bwk balik..hahahhaha :P

    ReplyDelete