Friday, October 07, 2011

Cepat betul putus asa





Assalamualaikum. Selamat Malam.






Entry harini ringkas tapi dalam keadaan beremosi sikit. Boleh tak? Bukan selalu aku nak beremosi kat sini kan. Sekali sekala tak salah kan? Dengan cara menaip saja pun aku dah rasa lega sikit. Aku dah rasa kurang beban tu.




Hmm.



Entahla. Manusia kan. Mesti banyak dugaan dan cubaan. Perasaan pun tak stabil. Selalu sangat tak stabil rasanya. Aku pulak, jenis cepat sangat putus asa. Macam mana nak buat? Aku dah tak mampu nak lalui semua ni walaupun masalah baru sebesar zarah, aku tak mampu nak selesaikan. Lemah.




Aku memang lemah.





Cepat betul berputus asa. Asyik-asyik putus asa. Mana pergi semangat aku? Kenapa aku mesti tak kuat? Rasa macam nak hentuk-hentuk kepala kat dinding je sampai aku boleh lupa segalanya. Baru adil macam tu kot? Ahhh. Bila dah jatuh sikit, cepat sungguh aku melatah. Ada sesiapa boleh bangunkan aku tak? Ya Allah, berikan lah aku kekuatan ya Allah.



Bukan senang nak senang, bukan susah nak susah.



6 comments:

  1. be strong dear..never say never...never give up taw :)

    ReplyDelete
  2. knp nie wk. jgn mcm nie :D kuat eh!

    ReplyDelete
  3. ieqah tahu si gadis kelamzy ieqah ni sgt kuat..cuba syg..tapi besalaaa mesti ada saat yg kita sgt DOWN

    ReplyDelete