Thursday, September 22, 2011

Burung Angry Bird Yang Real Dan Blogshop Baru






Asslammualaikum Bloggers. Selamat Tengahari.


Dah lunch ke semunya eyy? Hihi. Harini hari terakhir aku berada di Taiping. Esok nak pulang ke Kelantan suda. Sekejapnya kan. Taknak balik boleh? Hihi. Tapi, akurindu jugak korang semua yang kat sana tuu. Ohh ya, korang mesti pernah main AngryBird kan? Elelele, tipu lettewwww kalau tak penah.

Aip. Aip.

Nak tengok muka AngryBird yang real tak? Mesti comei comei yedop? Haaa, tengok bawah ni. Muka ganaih ganaih belako aih. Hihi.





Sejibik kan? Hoho. Okey, sekarang ni aku nak cerita bab lain. Semalam dengan rasminya aku berjaya sambung semula blogshop. Hihi. Eksiteddd maks tau takkk. Nak tahu tak apa nama blogshop aku? Hihi. PinkyHolicShop sesuai sangat dengan aku yang suka kale pink walaupun tak berapa nak holic sangat tapi aku nak buh holic jugak. Hihi.

Girls, cepat cepat lah terjah ye? Cantik-cantik semuanya dan murah-murah je. Rugi kalau tak terjah. Kalau dah berkenan tu boleh roger cepat-cepat through email atau pun facebook aku. Tapi, untuk makluman korang semua, ni "PRE-ORDER" tau. Kalau tak tahu maksudnya boleh terjah ke blogshop aku tu untuk maklumat lanjut. Terima kasih. Hehe.

Tapi kan semua, aku tak sempat lagi nak buat blogshop aku tu cantik-cantik, bubuh header cantik-cantik, buat banner gerak-gerak. Tapi, masih dalam percubaan nak buat. Tunggu lah nanti ye. Hihi. Jangan lupa grab tau girls!



Email : alyaclumsy@yahoo.com


Source Gambar : AsyrafNawi



4 comments:

  1. untuk gadis je? untuk jejaka takde ke? :D

    ReplyDelete
  2. komen saya pun sama macam ihsan arifin
    :-)

    ReplyDelete
  3. hampir sama laa..
    okeyh nk terjah blogshop alya la :)

    ReplyDelete
  4. srius se siusnya...

    xpenah main pob bnde ni...

    plik gak org dok kt angry bird ape..

    huhu

    ReplyDelete