Thursday, July 21, 2011

Perlukan sokongan




INI STICKY POST. SILA SCROLL DOWN UNTUK ENTRY BARU YAAA :)

Assalamualaikum semua.

Harini nak buat quick update. nak mintak tolong jasa korang semua untuk vote aku. Boleh? Aku ada masuk satu contest ni. Mintak sangat korang vote aku untuk menang. Hadiah dea best. Kalau korang dah baca entry ni, sila lah vote aku. Jasa anda amat aku hargai ok? Hehe.

Gambar yang i pertaruhkan ialah ini




Mula mula, korang kena like fanpage ni dulu.

De' Wanie Scarf and Shawl's

Kemudian, sila lah vote picture saya dengan menekan button like yang telah pun di sediakan ok?

Vote klik sini ok? Hehe

Sudi sudikan lah diri korang vote aku. Tau tau? Hehe. Thanks a lot meluangkan masa :)
Babai.


18 comments:

  1. hahaha dah dah..
    ni boleh menang ke??=p=p
    gudluckkk..=)

    ReplyDelete
  2. suda vote ! gud luck =)

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana :D

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/blog-lambat-load.html

    ReplyDelete
  3. sungguh bersinar..bole jadi model darlie ni..huhu..done!!

    ReplyDelete
  4. wah ! nice pic ! gud luck si cantekk :)

    ReplyDelete
  5. dah like. apa lagi, big mac ikat tepi satu :-bd

    ReplyDelete
  6. ehh icon xjadi. ape pun xbleh lah! haha

    ReplyDelete
  7. untong la artis..boleh vote2..hahaha

    ReplyDelete
  8. ececeee pompuan melayu terakhir ;)

    ReplyDelete
  9. wah.. Cun nye dia.. nK BERKENALAN BOLEH?????? HEHEHEHEHEHEHE.... GUDLUCK ERK.....

    ReplyDelete
  10. jarang jumpa gadis berkebaya di blog...nice

    ReplyDelete
  11. @Bigdaddyzni ada photoshoot je, hehe. thanks ya :)

    ReplyDelete