Sunday, July 17, 2011

Aku hot macam Dian Pelangi tak?



Hello Bloggers. Assalamualaikum.

Nampaknya, dah seminggu start semester. Bermakna, dah seminggu aku berada di Kelantan. Alhamdulillah, dah kembali sihat dan bersemangat walaupun kekadang tu cepat penat. Hee. Kelas tak terlalu padat. Untungla. Alhamdulillah sekali lagi.

Cuaca kat sini panas babe. Serius. Nak jalan jauh pulak tu kalau nak balik rumah. Macam mana lah bulan puasa akan datang ni aku nak lalui kan. Hope, semuanya baik baik je. Lagi pun, bulan puasa akan datang ni lah kali pertama aku akan berpuasa jauh dari parents aku. Hmm. Semua kena buat sendiri. Tapi, dah dok rumah sewa ni, jimat rasanya, sebab macam dah jarang makan luar. Best ok. Hehe.

Harini, nak buat quick update je. Rasa rindu dekat blog. Rasa macam dah lama tak hupdate padahal macam baru je update kan. Semenjak dah start semester ni macam susah sket nak blogwalking sebab line lembab sangat. Boleh hupdate blog je la. Kalau dapat blogwalking pun jarang jarang. Sorry ya guys. Oh ya, pagi tadi, aku pergi kelas lain dari yang lain. Rasa macam hot giler weh sebab semua mata memandang sampai aku rasa nak cucuk okey? Geram tau tak? Arghh. Takpe, aku tak kesah. Apa salahnya kita nak try style lain pulak kan? Bukan apa, aku bosan la. Tengok kiri, kanan, depan, blakang, semua gaya yang sama je. Rasa macam tak best. Aku bosan. Hehe. So, harini aku try guna style Dian Pelangi pergi ke kelas. Tahu tak siapa Dian Pelangi? Ok. Pergi search. Dea memang cun giler ok.



Cun gilerr kan? Dah macam perfecto la. Designer lagi tu woo.

Dian Pelangi versi Malaysia.

Haha. Amacam? Boleh terima pakai tak gaya ni? Hehe. Sorry tak berapa nak cantik macam Dian Pelangi. Wuuwuuu. Tapi aku suka la. Aku rasa macam aku ni hot macam Dian la. Wakakakakkaa. Ok dah, thanks reading. Babai :p


6 comments: