Friday, October 29, 2010

Tuala Wanita Boleh Meyebabkan Pregnant ?




Korang percaya ta bila baca title post kali neyh ? yeahh , korang haruslah percayasebab sebab ini benar benar terjadi kat malaysia bumi neyh . tekejut tak tekejut takk ? okeyy , jum bacaa sampai habiissss ! especially kaum HAWA yaaa , saya ulang sekali lagi , kaum HAWA yaaa , cerita ini di copy paste melalui note di fb seseroang :) terima kasih daun keladi ya :)

Cerita ni sebenarnya dalam bahasa CINA so di translate cerita nie dalam bahasa melayu . HATI-HATI bila pakai TUALA WANITA . check dulu expired date . Kualiti dan paling PENTING kebersihanya , takot2 ada pulak telur binatang dekat atas tuala wanita tu .

Seorang pelajar cina berusia 17 tahun tak taula dr negara mana telah mengalami muntah2 mcm orang mengandung tu la kan . Beliau seorang kanak2 miskin dan bapanya pula seorang penjual TUALA WANITA . disebabkan banyak tuala wanita yang expired , si bapa telah mengagihkantuala wanita itu untuk dipakai oleh anak dan isterinya . Almaklumla kehidupanya yg miskin dan kalau buang tu rasanya satu pembaziran kot pada keluarga mangsa tadi . so anak2 dgn bini dia pon pakaila TUALA WANITA tu . lepas maybe beberapa bulan si anak mengalami muntah , loya tekak mcmorang2 mengandung tu . Dengan segera si bapa membawa anak ke hospital untuk diperiksa ape penyakit anaknya dan doktor memberi jawapan yang mengejutkan bahawa si anak telah MENGANDUNG . maka hairanla si anak . dia menafikan bahawa dia mengandung kerana dia tidak mempunyai teman lelaki , masih bersekolah dan tidak pernah melakukan hubungan seks . Scan punya scan doktor memberitahu bahawa terdapat 20 EKOR ANAK TIKUS yang dikandungkan oleh pelajar terbabit . MUNGKIN KETIKA PERIOD TELUR2 TIKUS TELAH DISENYAWAKAN KOT DAN MASUK KEDALAM OVARI PELAJARTERSEBUT . KEMUNGKINAN ! oleh itu , doktor terpaksa membuat pembedahan ke atas pelajar tersebut kerana didapati anak2 tikus terbabit telah tumbuh gigi dan dikhuatiri akan memakan kesemua organ dalaman pelajar tersebut . kesemua doktor sahaja yang berani melakukan pembedahan itu , pelajar terbabit kini disahkan tidak boleh mengandung lg kerana mereka telah mencuci keseluruhan dalaman pelajar tersebut kerana dikhutiri dijangkiti virus tikus yg kotor itu .

NOTA KAKI : NAK BELI PAD TU CHECK DULU EXPIRED DATE .*MAKE SURE PAD YG DIBELI TU BEBAS DARIPADA KOTORAN ATAU TELUR2 BINATANG SILAP2 KANG ADA TELUR LIPAS BERANAK LIPAS LAK LEPAS NI *SAMA2 MENJAGA KEBERSIHAN DAN MEMASTIKAN KEJADIAN SEPERTI NIE TAK TERJADI . DI BAWAH INI DUA GAMBAR ANAK2 TIKUS TU SELEPAS PEMBEDAHAN DILAKUKAN , ALHAMDULLILAH :)




HAH ! amacam ? korang nak pecaya ke tanak pecaya ?


2 comments: